Trygga och snabba leveranser. Fria returer.
0 kr

Du har inga produkter i varukorgen.

Leverans & frakt

Tid, kostnad, alternativ

Orderstatus

När din beställning har lämnat vårt lager får du en föravisering via mail så att du kan följa ditt paket.

Om du valt leverans till butik får du ett mail så fort din beställning finns att hämta i butiken. För att hämta ut din beställning, medtag din orderbekräftelse och giltig legitimation.

 

Leveransbekräftelse

När vi har tagit emot din order får du en orderbekräftelse till den e-postadress som du angivit i samband med din beställning. Du får även ett e-postmeddelande när din order lämnar vårt lager, där hittar du också ditt sändningsnummer som du kan använda om du vill spåra din försändelse.

 

Leveranstid

Lagervara
Leveranstiden är normalt 1–3 arbetsdagar, beroende på om produkten finns på vårt lager eller inte.

Lagret väntar påfyllning
I början av säsong kan en vara ta slut och det kan ta några veckor innan lagret fylls på. Vi informerar då om det på vår webb samt i mail till dig om du skulle beröras.

Vara från extern leverantör
Om din vara behöver beställas från en extern leverantörs lager, t ex Muckboots, är leveranstiden 4-7 dagar.

 

Fraktkostnad

Fraktkostnaden är 49 kr med DHL och 71,25 kr med Postnord för leverans inom Sverige. Eventuell returfrakt är kostnadsfri när du använder den bilagda retursedeln.

 

Utlämningsställe, hämta ditt paket

Så fort ditt paket finns redo att hämtas ut så får du ett SMS som meddelar var ditt paket finns samt en kod som du uppger för att hämta ut paketet. Observera att du måste uppvisa legitimation när du hämtar ut ditt paket från oss.

Vi skickar våra försändelser genom DHL eller Post Nord som levererar ditt paket till ditt närmaste utlämningsställe. För tillfället har vi inte möjlighet att erbjuda valfria utlämningsställen.

 

Hämta i butik

Självklart kan du välja att hämta din order hos oss i butiken i Täby. Då betalar du ingen fraktkostnad. Välkommen att hämta din order under våra öppettider!

 

Spåra paket

När vi skickat ditt paket bekräftar vi det med ett e-postmeddelande till dig. I meddelandet skickar vi med sändningsnumret för din order.
Spåra mitt paket.

Hjälpte inte informationen?